Helsingborgs Marathon

För två veckor sedan sprang jag mitt första marathon! Det var en fantastisk upplevelse! Jag hade fasat för det länge och var inställd på att få kämpa mig igenom. Målet var att klara det under 5 timmar. Det gick helt över förväntan, jag höll ett jämnt och lugnt tempo från start, njöt av utsikten och sprang med ett leende på läpparna. Hade krafter kvar i slutet och spurtade in i mål på tiden 4h.33min! Så nöjd och med känslan att detta måste jag bara göra igen! Nästa gång ska jag kämpa, köra mer träning och få en bättre tid. Har mest vilat sen dess, men nu är det dags att trappa upp träningen igen och hitta nya mål och utmaningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0