Ordning och reda

Försöker ta kontroll över mitt liv och skapa ordning och reda. Det går sådär. Var uppe tidigt i söndags och tvättade och dammsög bilen vilket verkligen behövdes. Har även lämnat in för byte till sommardäck och ska hämta den ikväll och inte glömma köpa parkeringför resten av veckan. Gjorde det i måndags och fick 400kr i böter. Annars har min cykel blivit stulen och jag har slarvat bort mitt bankkort. Tappade även min telefon i Stadsparken då jag och min pojkvän testade den nya coola lekplatsen, men hade tur och hittade den igen. Dagens utmaning är att packa och komma med ett flyg till Åre! Ska spendera helgen där med mitt jobb och ladda batterierna! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0