Söndagsutflykt

I söndags var jag på utflykt med min syster och hennes pojkvän. Först körde vi till Vismarlövs väv- och bagarstuga, där jag var förra söndagen med min pojkvän på överaskningsfrukost, och åt den goda frukost buffén med deras hembakta bröd och goda pålägg! Det var så mysigt och vi var där först av alla men hade tur att vi fick plats för när vi gick var det helt fullt så ett tips är att boka om ni ska dit. Idag ska vi faktiskt dit igen på lunch och äta deras ärtsoppebuffé och pankakor! 
 
Sedan körde vi vidare till Torups Slott och bokskogen. Först gick vi en runda i skogen där stigarna fortfarande var täckta med snö och sedan gick vi runt slottet! Det var en jättefin start på dagen! 
 
Bilderna har jag lånat från min systersblogg och fler hittar ni här på hennes blogg! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0