Första träningspasset

Idag var det dags för första träningspasset enligt mitt nya träningsupplägg! Jag pälsade på mig mina varmaste löparkläder och begav mig ut till parken. Det var en helt fantastisk känsla när jag väl kom ut, jag log mitt största leende de första 100 meterna. Det var fint att springa i solnedgång och snöfall och det var fler är jag som löptränade där. 
 
Om jag inte fått detta träningsupplägget att följa hade jag antagligen inte gett mig ut utan suttit inne hela kvällen och gjort något annat. Men att ge mig ut var lätt det bästa jag kunde gjort ikväll! Nu är jag äntligen igång med träningen igen och längtar efter att testa nästa pass! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0