Marsvinsholms slott

Jag och min syster har även varit på en utflykt till Ystad. Vi körde först ner till Olof Victors och fikade ute i solen. Ett av mina favvoställen, älskar deras knäckebröd och grötmix! Sedan besökte vi två butiker som ligger precis brevid och jag hittade ett jättefint armband från ICON. Är på jakt efter fler! 
 
Seda åkte vi ner till stranden och log och solade ett tag. Tyvärr var det bara 11 grader i vattnet så det gick inte att bada. Efter vatten och lite godis i kiosken åkte vi hemmåt och körde innom Marsvinsholms slott och fikade. Det var jättefint! Det var en härlig utflykt! 
 
 
Fler bilder från ytflyckten hittar ni på min systers blogg här.  

Kommentarer
Postat av: farfar

Ni måste h det mysigt när ni är ute vilket vackert slott

Svar: Tack! Ja, det var jättemysigt!
Konsultprinsessan

2013-07-25 @ 09:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0