Dalby

Igår körde jag ut till min pojkvänsföräldrar som bor i Dalby. Jag passade på att springa dagen pass enligt det schema jag följer inför halvmaraton, då de bor precis vid "spåret" (ett gammalt järnvägsspår" och vid skogen). Det blev en superfin runda på 7 km som avslutades med fyra koordinationslopp. När jag var klar var jag supervarm och svettig och hoppade i deras damm och simmade. Så skönt att kunna svalka sig! Esko, deras hund blev jätteglad och badade också. Hans bästa leksak är två fendrar som han springer runt med och simmar och hämtar. Han är så fin! 
 
 
Försökte ta en bild på Esko i solen men han bara busade och rullade runt och ville bli klappad på magen när jag sa ligg :) 
 
 Dammen med perfekt temperatur och klart vatten men med kräftor som lurar på botten... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0