Ytterligare två julklappar

Har inte visat de julklappar jag fick av mina yngre systrar. Så fina! 
 
Av Felicia fick jag ett jättefint foto som hon tagit på sin kompis och min halvsyster Almina som sitter i väskan. Så fint! Kul med personliga saker och det står just nu i mitt sovrumsfönster.
 
 
Av Lovisa fick jag personlig shopping och en jättefin personlig egoboost bok där hon skrivit jättefint om mig! Perfekt då hon har bra stil och jag behöver hjälp med att uppdatera min garderob! Och bra pepp med en egoboost bok!  
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Är så glad att du tyckte om den! VI får boka in en passande dag och gå loss på Zara i Malmö:) Du får ha det så fint i Oslo och lycka till på jobbet! Kram

2013-01-06 @ 20:57:57
URL: http://lmode.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0