Isprinsessa

Jag har alltid drömt om att åka konståkning men det fanns inte i Kristianstad när jag var liten och så prioriterade jag ridning. Med efter jag flyttat till Lund byggde de en ny ishall i närheten av där jag bodde och startade konståkningsgrupper för vuxna. Så i tre terminer har jag gått på nybörjarkonståkning för vuxna. Det är jättekul men samtidigt är jag rädd för att ramla. Jag måste våga mer för att kunna utvecklas och bli bättre! Mitt mål denna säsongen är att ta mig vidare från nybörjargruppen till fortsättningsgruppen. Måste försöka att åka mer själv utöver träningen. Min pojkvän är såklart superduktig på att åka skridskor (fast hockey) men kan ändå fler konster än mig och undrar alltid vad jag egentligen lärt mig när vi åker tillsammans :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0