Senaste Kiehl's tillskottet

Wow! I fredags när jag gick förbi Åhlens till kontoret såg jag att de hade öppnat sin nya skönhetsavdelning och tagit hem Kiehl's produkter till Malmö! Äntligen! Skönt att kunna handla allt där, så nu blir det inga fler Kiehl's köp på Kastrup som även begränsats av att jag tagit steget och börjat flyga med handbagage. Det gick bra med jag har ännu inte lyckats fixa schampo och parfym. Parfymen får jag försöka fixa på vägen hem på Gardemoen som tyvärr inte bidrar med så mycket annat än att vara mycket dyr. Får se om de bjuder på gratisprov... 
 
Efter jobbet i fredags gick jag i alla fall till Kiehl's och köpte en ny kräm för mycket torra händer och fötter. Den fick följa med hit trotts sin storlek och jag tycker redan att den gett mycket bra resultat! Fick även en goodie bag och med cleansern i travel size, perfekt! och duschgel och body lotion, kunde inte bli mer passande! 
 
Gelen och lotionen hade doften av koriander som är helt fantastisk och även skonsam mot min torra hy. Ska köpa hem dem på fredag så att jag kan fylla på!
 
Har även med mitt läppbalsam som jag köpte för en vecka sedan som doftar mango och är det enda som jag testat som fungerar och inte skapar beroende utan gör läpparna mjuka igen! Rekommenderas! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0