Present från Stockholm

Mitt favoritmärke inom hudvård är Kiehl's, sedan jag fått prover av deras produkter att testa då jag var på Kastrup och skulle flyga till Åre. Min hud i ansiktet var helt förstörd, super torr och flagnade efter en ansiktsbehandlig som jag gjorde i hopp om att det skulle bli bättre. Jag hade testat massa olika märken, både dyra, billiga och från apoteket och inget fungerade och jag hade inte kunnat simnka mig på flera veckor. Testade då deras cleanser och ansiktskräm för superkänslig hy och det gjorde underverk. Sedan dess har jag testat mer och har nu flera olika produkter både till ansiktet men även till korppen som jag köpte då jag var i Stockhom för någon vecka sedan. Ska visa vad jag har och tipsa om de sen. 
 
Köpte också en present till min pojkvän när jag ändå var där för att se om han tyckte att det var lika bra som jag. Det blev ett rakskum, en ansiktskräm och en tvål med peeling i. Produkterna har en fräsch doft av mentol och min pojkvän tycker om dem. 
 
Tyvärr säljs det ännu bara i Stockholm, jag hoppas på att det snart börjar säljas i Malmö också. De sa dock att de snart skulle öppna en webshop i alla fall! Hitintills har jag annars ringt och beställt från butiken. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0