Nyttigheter

I morse gick jag till gymmet och gick på Crosstrainern i en halvtimme istället för att gå min vanliga morgonpromenad. Det var skönt att bli lite mer svettig, brukar annars bara mygla och gå långsamt. Nu är det snart dags för mitt andra NTM pass, är lite opeppad men vet att det blir kul när jag väl är där. Har ätit matjesill och sallad till middag, gott och nyttigt. Idag har jag även satt upp håret och försökt göra en fiskbensfläta, men det ser ut precis som en vanlig fläta. Jag brukar annars bara ha håret uppsatt när jag tränar, men det är kul att testa något nytt!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

du passade jättebra i det ju! Inte van att se dig med frisyrer, tycker jag att du ska fortsätta med.

Svar: Tack! Ska testa fler varianter :)
Konsultprinsessan

2012-08-21 @ 17:29:27
URL: http://ldancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0