NMT

Har idag provat på NMT, Nordic Military Training, i Lund. Det var jätteroligt och en annorlunda träningsform jämfört med vad jag har testat tidigare. Jag har redan köpt 10 ggr på Groupon och kommer köra det i höst till att börja med. Jag kan verkligen rekomendera denna träning för alla, om man mailar jag man testa en gång gratis och prova på. Gå in på deras hemsida www.nordicmilitarytraining.se. 
 
Det tråkiga är att jag har fått lite ont i ena ljumsken sedan intervallträningen igår och måste troligtvis ta det lite lugnare imorgon och ladda inför nästa intervallträning som jag egentligen ska på torsdag får se hur det blir med det. Vill verkligen inte bli skadad nu när jag äntligen börjar komma iform. Har en gång tidigare stretchat sönder båda ljumskarna och det var inte så kul, idiotiskt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0