Malmöfestivalen

Igår besökte jag och min pojkvän Malmöfestivalen! Det var supervarmt och vi hade en fantastisk dag! Vi tog bussen in till stan och gick igenom den största festivalyran vid Gustav Adolfstorg och ner till Stortorget, där jag köpte brändamandlar. Sedan gick vi vidare ner till Västra hamnen förbi mitt gamla jobb till Stapelbäddens skateboardpark där de höll en stor intenationell tävling. Häftigt att se! Vi gick vidare till Vanna beach och hände där ett tag och solade tills vi blev hungriga.
 
Sen gick vi och åt på restaurangen i Turning torso som tillhör Greens matmarknad. Supermysigt och gott, prisvärt, toppen service och en fantastisk miljö och uteservering. Kan verkligen rekommendera detta ställe och önskar att jag hade vetat att det fanns tidigare. Missade tyvärr att ta blider på det mesta. De har både café, lunch, brunch och middag. Lätt värt ett besök! 
 
Därefter mötte vi upp min pojkväns polare som hängde vid Scania badet i solnedgången. Kul att träffa dem! 
 
När solen gick ner gick vi upp mot tåget, men svängde inom stan och köpte varsin munk. Syndigt men det är galet gott och man får ta chansen när det finns inom räckhåll :) 
 
När vi kom till Lund var det fortfarande varmt så vi gick förbi M.E.A.T. och tog ett glas vin och en iste på vår favoritplats. Gott och en fantastiskt mysig avslutning på en superhärlig dag! 
 
 
Sött med massa stickat!
Vanna beach 
 
M.E.A.T.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0