Hundvakt

Idag ska jag äntligen börja blogga igen, min syster var här och hjälpte mig att komma igång. Alla mina tre yngre systrar har bloggat sedan länge. Jag passar på idag då jag är hundvakt och hemma och fixar. Jag har bland annat tagit vuxenpoäng och frostat av frysen och rensat och organiserat köksskåpen. 

 

Jag passar mina grannars ovanliga hund med dreadlocks. Han är väldigt snäll och dresserad men som under vår promenad bestämde sig plötsligt för att ta en paus i grusen på lekparken vid oss och vägrade att röra sig en meter till :) Så jag tog en paus och spelade Ruzzle på mobilen som jag har fastnat för. 

 

Då de lämnade honom i morse fick jag en fantastiskt god Tiramisu som jag åt till fika. Nu kommer snart min pojkvän hem och då ska jag testa ett nytt recept från Mat Tina med fiskbollar som vi tar med ut i parken och äter.

 

Dagens outfit är mina mysiga favourit löpartights och en grå bomullströja och otvättat hår, inte så fräscht men perfekt som hundvakt och häng i parken. 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lovisa

så kul att du bloggar igen fina syster! ska absolut följa dig framöver:)

Kram

Svar: Vad kul! Jag följer alltid din blogg och tycker den är jättebra! Nästa gång vi ses får du gärna hjälpa mig med designen.
Konsultprinsessan

2012-08-10 @ 10:08:15
URL: http://ldancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0