Avvänjning av stadsbuss

Min PT poängterade vikten av vardagsmotion och jag insåg att knappt hade någon alls. Sedan jag började pendla till Oslo blev jag beroende av stadsbussarna i Lund. Det kändes helt plötsligt som att det var för långt att gå hemifrån mig till tågstationen. Nu är jag på avvänjning och har i över en veckas tid klarar av att gå till och från stationen varje dag oavsett väder. Har klarat både storm och snö! Det tar ca 15-20 min och jag ser nu fram emot mina dagliga promenader!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Heja dig! Tänk vad många vardagsminutrar du tjänat in bara hittills!

Svar: Tack! Och det är så härligt på köpet!
Konsultprinsessan

2013-03-21 @ 21:35:29
URL: http://www.aliceaugusta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0