STURE

Åt lunch igår med min chef och testade STRUE som ligger på Adelgatan i Malmö nära vårt kontor. Gick förbi för ett tag sedan och hörde sedan av en kompis att den skulle vara bra. När jag googlade såg jag att det var en av Vendels restauranger och de ska vara bra (har dock inte testat någon ännu men det står på min todo-lista). Så nöjd och så bra var det! Maten var fantastisk och då åt jag ändå dagens lunch som var karré, vilket inte brukar vara det godaste jag vet. Supermysigt och personligt kändes det, vill gå dit efter jobbet en dag med min pojkvän för lite vardagslyx och testa deras långkok, eller ett glas cava och deras löjrom och sedan deras nyponsoppa till efterrätt. Perfekt ställe för en lyxig vardagsmiddag och sitta och prata och filosofera.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0