Brev från Sverige!

Min söta syster har skrivit ett brev till mig! Ett av hennes tips för att jag ska känna mig hemma i Oslo. Så mysigt! Tyvärr hann jag checka ut innan det kom och sedan bytte jag hotell, men idag hade jag möjlighet att gå och hämta det. Det var jättekul och jag ser fram emot att skriva ett svar så att man får fler :)

Min nya och kommande adress är:

Radisson Blu Plaza Hotel
Att: Guest Emilia Hansson
Sonja Henies Plass 3
P.O. Box 9206
N-0134 Oslo
Norway

All post får svar :) om jag inte är här när posten kommer sparas det tills nästa gång jag checkar in.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

kul att det äntligen kom fram till dig! även om jag redan hunnit berätta vissa saker. ser fram emot norsk post!

Svar: Tack så jättemycket! Det var jättekul att få brev och inte samma sak som att bara prata. Svar kommer men det tar nog lite mer tid än att skicka inom Sverige.
Konsultprinsessan

2012-11-07 @ 19:42:07
URL: http://linneahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0