Dagens Fynd

På stan idag hittade jag några fynd! På Peak Performance köpte jag en vindjacka till golfen som var på 50%, tack vare en super trevlig tjej som jobbade i butiken som hjälpte mig. Den var väldigt tunn men väldigt skön att röra sig i och om det inte blåser igenom kläderna behöver man inte ha på sig så mycket under. Det blåser nämligen en hel del på de skånska golfbanorna. Min golfgarderob är annars nästintill obefintlig och behöver uppdateras med funktionella och snygga plagg. Jag brukar alltid spela i en gammal polo från Cubus rea som min pojkvän hatar, så nu ska den läggas på hyllan :) Jag hoppas att den ska vara bra att spela i och hoppas kunna testa den i helgen. 
 
 
Jag fyndade även ett midjeband med fack för telefon och nycklar att ha när man är ute och springer eller power walkar. Det fanns på H&M och kostade endast 99 kr. Testade det idag i skogen och tyckte att det satt bra. På H&M hittade jag även en snygg skjorta, men den får ni se senare. Nu ska jag äta ett mellanmål bestående av varma hallon, keso och hasselnötter, innan min pojkvän kommer hem och vi ska gå ut på restaurang. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0