Miss Clara

Jag har flyttat till ett nytt hotell i Stockholm. Miss Clara är nu mitt hem i veckorna! Det är ett mysigt hotell med den bästa frukosten, där min favorit är röbetslax och senapssås som jag äter varje dag. Det finns även ett litet gym som jag testade igår och bastu men den väntar jag med till en kall vinterdag. I dag har jag checkat ut då det är torsdag och även om jag ser fram emot att komma tillbaka så ska det bli skönt att komma hem till vår fina lägenhet och får sova i min egen säng. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Farfar

Hej vad fint du bor har du tv ?jag har varit gymnastik o tränat jag cyklar var gång jag har skaffat hörlurar så kan lyssna på tv kram farfar

2014-11-20 @ 14:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0