Veckans obsessions

Hart of Dixie säsong 3 - det var så länge sedan jag följde en serie och blev överraskad då jag såg att det kommit en ny säsong! Är mitt i och har sett minst ett avsnitt om dagen. Måste spara dem nu så den varar längre! 
 
 
Ekologiskt - träffade min syster i fredags och diskuterade kring ekologisk mat och insåg att man bör äta det mer och att det inte är samma som nyttigt. Har utvärderat mitt standardsortiment och börjat byta ut till ekologiska ersättare! Det är inte helt lätt men ska ha detta i tankarna framöver! 
 
Golf - inför att vår golfweekend närmar sig i helgen har en hel del tid spenderats på ranchen och banan. Tyvärr inte tillräckligt redan... Ser fram emot en trevlig runda i 16 grader och strålande sol där jag spelar på topp! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0