PT-vecka 3

Idag tränade jag det sista passet med styrka i form av tabata intervaller, av min tredje PT-vecka! Det blev 4 pass enligt plan, men tyvärr inget bonuspass i och med påskens utflykter. Däremot blev det en del vandring i skogen! Det känns ännu bättre både styrkemässigt och konditionsmässigt, jag märker mer skillnad och resultat än jag förväntade. Det känns inte som att det är svårt att hinna med träningen, kanske då jag tränar hemma och springer vilket är lätt tillgängligt. Är pepp inför den sista veckan och kommer försöka öka fokus ytterligare både på kost och träning! Var nyss och storhandlade mat till veckans matådor och middagar.
 
Måste också tipsa om min nya träningströja från H&M som jag testade idag och som var jätte skön att träna i. Den är tunn och luftig med army mönster i grått, perfekt om man gillar långärmat då det är varmt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0