Sturup Park GK

Idag körde vi ut till Sturup Park och tränade på deras ranch och chipping-, samt puttingbana. Mysig golfklubb, banan såg fin ut men vi hann inte spela.
 
Min pojkvän skulle köra inom jobbet och jag passade på att köra till Bokskogen, i Torup, och springa en runda för att träna inför Yddingeloppet som hålls där och kolla in omgivningen. Det gick bra, jag tog det lugnt och sprang en runda på 8 km (7 km rundan och en del vilse) på 50 min. Det var Skogensdag och fullt med folk på de korta slingorna, men lite längre in var det folktomt och skogen var helt fantastisk! Måste gå och springa där igen! 
 
Använder RunKeeper men tycker att den tappar täckning ibland och funderar på att investera i en pulsklocka som anger hastigheten mer exakt för att ha bättre koll under loppet. Todo i veckan att googla och förhoppningsvis testa i helgen! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0