SATS

Det kryllar av SATS i Olso och ett av dem ligger mitt emot hotellet! Man får en voucher per stay och jag utnyttjade min till max idag! Först gick jag på ett Core pass som gick jättebra, fick beröm efteråt att jag hade bra rörelser, pepp! Sedan gick jag på Spinning, skönt att få svettas och ta ut sig till max! 
 
Det har varit lite si och så med träningen men nu tar jag nya tag! Tränade även igår GympaStång hemma på Gerdahallen med min pojkvän. Skönt att komma igång igen! Imorgon är det vila som gäller och på onsdag tänkte jag försöka hinna med en runda på hotellets löpband. Ska fokusera på att få upp konditionen igen och försöka springa i skogen i helgen om det är fint väder! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0