Vigelandsparken

Dagen efter mitt halvmaraton när jag vakande upp i Oslo begav jag mig ut på en långprommenad på 1,5 h till Vigelandsparken. Tycker om att gå dit och mins när jag var liten och var där med min mamma och gick runt och tittade på stenstatyerna. Parken är då fin året om! I vintras var jag där med min pojkvän när han var uppe i Oslo och hälsade på. Då var den helt snötäckt medan allt senast fortfarande var grönt. Nu hänger jag i Lunds parker och naturen skiftar i höstens alla färger och det är så mysigt att springa runt bland alla löv. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja, jag tror att du skulle gilla Rosenborg! vad fint med vigelandsparken, jag minns också när vi var där när vi var små. ha så kul på halloween aw:n ikväll!

2013-10-25 @ 08:37:04
URL: http://linneahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0