Tillbaka till jobbet

Det har varit skönt att vara ledig så länge och jag har lyckats koppla bort allt med jobbet och mitt projekt. Idag skickade jag dock iväg ett mail och blev påmind om att det bara är tre dagar kvar på ledigheten. Det känns ändå som att jag samlat ny energi och jag ser verkligen fram emot att komma tillbaka och ta tag i allt. Det är en evig strävan om att ligga i fas vilket jag nog nästan aldrig lyckats med.. Men så klart kommer jag göra ett nytt försök nästa vecka! Något som jag jobbar med och kommer fokusera på extra mycket i januari är att ta tag i allt direkt istället för att lägga massa tid på att tänka att man bör göra saker. Oftast är det bara att ringa ett samtal eller skicka ett mail. Ska skapa en fungerande todo-lista som jag ska bli bra på att beta av. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0