Sjuka

Några timmar efter jag bokat resan fick jag super ont i halsen och har varit förkyld hela tiden. Idag känner jag mig äntligen bättre, men igår natt fick min pojkvän hög feber och kräktes. Så tråkigt! Det finns inget värre än att vara sjuk när man är på en resa. Jag tycker så synd om honom! Hoppas att det blir bättre tills imorgon så att vi kan åka hem och att jag inte blir smittad så jag kan köra. 

Jag försöker ta hand om mig på bästa sätt för att hålla mig frisk och har lyckats hela hösten. Senast jag var förkyld var nog i somras. Dock var jag sjuk i två månader förra året vid denna tiden, så nu ska jag göra allt jag kan för att bli helt frisk igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0