Weekend i Båstad

Förra helgen var jag och min pojkvän på Weekend i Båstad. Vi startade på Båstads golfklubb där vi spelade gamla banan. Det var sommarväder och banan var fantasktiskt fin! Det var en trevlig runda och efteråt satte vi oss på deras uteservering och njöt avv deras salladsbuffé som är en av de bästa jag ätit.  
 
Efter golfen checkade vi in på Hotell Skansen i Båstad där vi gick ut till Kallbadhuset och bastade och badade i havet. Så skönt när jag väl vågade mig i! När vi hade badat spelade vi tennis och tog en promenad i byn innan det var dags för middag. Maten var supergod och vi var jättehungriga så det blev en snabb trerätters. På söndagen regnade det så då tog vi det lugnt och fick massage, åt en stor hotellfrukost i och tog en promenad i regnet innan vi checkade ut. Härlig helg! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0