PT-online

Jag har länge funderat på att testa PT-online för att utveckla min träning och anpassa den bättre till mig och mina mål. Förra året hade jag ett mål att kunna springa 1 mil, vilket jag lyckades med. I år har jag satt upp ett nytt! Mitt nya mål är att springa Oslo halvmaraton på under 2 timmar!
 
Dock inledde jag året med att vara sjuk nästan hela januari och februari och kände att jag behövde hjälp för att komma igång. Min räddning blev en tjej vars blogg jag följt ett tag som precis blivit PT och börjat med PT-online. Mer information om min PTJosefin, och hennes PT-online finner ni på hennes blogg som ni hittar här.
 
Hon bodde i Helsingborg och kunde även erbjuda två träffar för att gå igenom min kost och mitt program. Igår besökte jag henne i Helsingborg och fick mitt program så idag är första dagen på min PT-månad! Är peppad och ser fram emot att komma iform igen! Jag är jättenöjd och tror detta var precis rätt för mig som annars går all in och sedan ger upp helt och tappar allt. Ska försöka hitta en längsiktighet gällande min kost och träning. Fick ett bra träningsupplägg som är anpassat just till mig med massa nya roliga övningar som jag inte testat innan och massa coaching. Så taggad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0