Morgonträning

Efter en deppig dag på jobbet igår som avslutades med allt för mycket mat på Wasabi, valde jag att ta mig i kragen idag och boosta helgen med träning, nyttig mat och fix med lägenheten i helgen. Jag vaknade redan 07.25  efter att jag somnat om flera gånger och var utvilad. Solen lyste så jag gick upp och tog en kort prommenad i Stadsparken och joggade sedan tillbaka som uppvärmning till mitt styrkepass (Pass 2) för den andra PT-veckan. Det var jobbigt men gav en bra start på dagen! Jag känner att jag börjar bli starkare och har bättre kontroll, men det är en bit kvar. 
 
Passet avslutades med en välförtjänt god grötfrukost, men min favorit grötblandning från Olof Viktors, toppad men frusna lingon, kokos och soyamjölk. Så gott! Till frukosten läste jag Runner´s World som jag köpte på lunchen igår som är en av de få tidningarna som jag verkligen läst från början till slut. Som nybörjarlöpare innehöll den massa intressanta reportage och information! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0