Oslo Sightseeing

Avslutade min Oslo vistelse med att stanna kvar sista helgen och spenderade lördage med sightseeing av Oslo tillsammans med min pojkvän som kom upp och hälsade på. Så mysigt och kul att äntligen se mer av Oslo! Det var jättefint väder med snö och inte så kallt. 
 
Vi började vid Operan som varr super fin där jag såklart glömde att ta bilder och sedan gick vi vidare till Domkyrkan. Den var inte så stor och pampig som i Lund men väldigt koselig och jag gillade solen i taket! Tände ett ljus för min mamma innan vi gick vidare. 
 
 
 
Sedan gick vi till Slottet och där efter till Frogner och Vigelandsparken. Ville genast flytta dit och bo i en superfin lägenhet och jobba ett år i Oslo med mi pojkvän! Vi får se hur det går.. Allt var så fint, Oslo är helt underbart. 
 
 
 
Kvällen avslutades på en vinbar på Aker Brygge med en vän till min pojkvän innan vi tillslut hamnade på en födelsedagsfest med en trollkar. Otippat men kul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0