Hemsedal

Det var superkul på skidresan i Hemsedal! På två dagar hann jag med massor som god mat på en fin restaurang på ett berg, superhärlig kvällsåkning, som avslutades med off-pist åkning och en lång prommenad i pjäxor och bärandes på skidorna för att komma till stugan, ganska trött och lite arg just då :) Sen hade vi en mysig tacokväll,  och det var kul att träffa alla.
 
Dag 2 åkte jag bara röda backar och min första svarta backe av misstag och jag hade samma underställströja som alla de andra svenska tjejerna från skåne som jobbade på lunch restaurangen. Kvällen bjöd på världens bästa afterski!!! Det var helt wild and crazy och så kul! Alla stod på borden och bänkarna och dansade i skidkläder och man blev helt nedsprutad med öl. Det bästa var att när det stängde var klockan bara 21.00 och vi tog taxi tillbaka till stugan och fick massa pizza levererad. Så gott! Gick och la mig redan vid kl 23.30 och hann sova gott till 9 nästa morgon då jag skulle åka hem igen. Toppen! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0