Frisk!

Jag hoppas att jag nu äntligen är frisk och kommer fortsätta att vara det i Februari! Har tränat en gång denna veckan på min kollegas nya gym som var superfint. Sprang 3 km på 20 min och var supernöjd att jag orkade det. funderar på att gå och simma imorgon eller eventuellt spela tennis.
 
Jag insåg den 24/1 att jag i princip nästan varit sjuk i en hel månad. Det var tungt att börja jobba då jag kom tillbaka till Oslo och var ganska trött... 
 
Ritade lite i mitt block på min todo-lista. Ritar alltid myror då det är lätt och sött. Tänker alltid att jag är en liten arbetsmyra på jobbet. Blir lite pepp av det, fast nedan var den lilla myran mycket trött... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0