Skrylleloppet

Igår körde jag till Skrylle för att springa en runda och mitt inför uppladdningen inför Skrylleloppet som de arrangerade. Synd att jag missat det då det hade varit en bra möjlighet att testa på att tävla på bra underlag och på min hemmabana. Men kanske tur ändå då jag slarvat med sjukgymnastiken och börjar känna av min skada i ljumsken igen efter helgens träning. Jag hann dock springa en runda innan loppet började och peppad av atmosfären så sprang jag 7 km rundan, vilket tog 45 min och är det längsta jag klarat springa hitintills. 10 min längre än mitt sista löppass från mitt PT-träningsschema. Så superbra att det går bra at öka! Det var lite kyligt i början men sol och jättefint i skogen även om träden inte börjat slå ut ännu. Hittade en bild från naturskyddsföreningens hemsida från Skrylle som beskriver hur fint det var. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0