Lunds Akademiska GK

Idag har jag spelat årets första golfrunda! Det var så fint väder så jag och min pojkvän körde först till Åkarp och slog lite bollar och sedan körde vi vidare till Lunds Akademiska GK där vi bokat tid för provspel. Vi har bestämt oss för att byta klubb från Rommeleåsen då den ligger så långt bort för att hinna spela mer. Så idag testspelade vi Lunds som var supermysig! Alla vi träffade var så trevliga så jag tror att vi kommer trivas bra där! Så nu måste vi bli medlemmar så vi kan spela snart igen!

Var ute i 7 timmar totalt idag, vilket var jätteskönt! Även bra att gå ca 1 mil då jag blivit lite förkyld och inte vågar träna. Har också klarat att äta nyttigt, åt en sill och äggmacka innan vi gick ut och sedan i pausen blev det en halv pannkaka från igår, ett äpple och några nötter och en kaffe. Ska satsa på bra golfmellis i år (brukar mest tyvärr bli glass och choklad), funderar på att göra egna powerbars eller powermuffins. Jag blir så hungrig av att spela och tappar all koncentration då. Behöver den för att bli bättre! Öppnade med par på första hålet! men strök sedan flera hål och slutade på 23p. Är pepp på revansch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0