Lördagen

Vaknade vid 7 och gick på morgonpromenad genom parken och sedan vidare till St Jakob stenugnsbageri och köpte bullar till frukost. Tyvärr hade de inte min favorit med råg och valnötter. Sen blev det frukost i sängen innan jag gick på militärträningen. Så härligt att vara ute och träna på morgonen även om passet innehöll tabata intervaller, vilket var extremt jobbigt! Testade att laga matplättar med majs och räkor till lunch från Lisa Lundgrens kokbok "Om jag var din hemmafru". Riktigt gott med avokado och lime till och mättande! Sedan åkte vi och spelade golf på vår hemmabana Romeleåsen, det gick bra! 34p, 13p på första 9 och 21p på sista. Ovanligt att jag spelar bättre på sista 9. Det märks att all träning gett resultat, backarna kändes knappt och jag blev inte trött förrän vid hål 16. Skönt! Kvällen spenderades hemma hos min pojkväns föräldrar då hans mamma fyllde år och de bjöd på jättegod lax! Den var både gravad och sedan kallrökt respektive varmrökt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0