Höstdepp!

Under förra veckan har jag kännt att höstdeppen har kommmit smygande i takt med mörkret. Idag efter sämsta dagen på länge som innehöll tråkiga besked är deppen total!
 
Plötsligt känns inget lika kul, fast att jag har saker att se fram emot, ledig tid och mot all förmodan ännu inte blivit förkyld fast att jag kände mig jättehängig igårkväll. Har tagit en vilodag och frossat i onyttigheter som mest gör att allt känns ännu sämre. Det är väl bara att härda ut och acceptera att allt inte alltid blir som man hoppats eller tänkt sig. Sitter i myskläder och min söta pojkvän har lagat pankakor till middag och jag fick en söt med ett sylthjärta! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica JoHansson

Nämen va är det för tråkiga besked?

Svar: En tjej på mitt jobb som jag tycker jättemycket om som inte kommer att jobba kvar.
Konsultprinsessan

2012-09-26 @ 23:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0