Middag i sängen 2

Efter badet blev det middag isängen för 2:a gången denna veckan som även denna gång bestod av en Calzone från BIT. Tog dock en annan fyllning med fetaost och spenat som är mycket god. Detta är dock under all kritik, speciellt nu när jag har börjat träna igen!
 
BIT har också sallad för 100 kr men det känns lite överpris och tråkigt att tugga i sig på kvällen. Hade föredragit en soppa eller omelett, eller möjligtvis sushi. Sushi finns men tyvärr inte med den bästa kvaliten. Soppa eller omelett har jag inte hittat ännu. Får höra med Room Service om de kan fixa det. Är tveksam, igår frågade jag om jag kunde beställa en smoothie och det var ett bestämt nej. Får se mig omkring lite mer. Kanske kan få tag på en våffla, tveksamt dock om jag hittar någon som inte är gjord på pulversmet. Suck för norsk mat! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0