Magplask!

Gick som vanligt med både en macka och juice i ena handen och väskan i den andra på Kastrup på väg till gaten. Dock hade jag nya skor och trampade snett så att foten gled undan och jag gjorde ett magplask!

Ett seniort danskt par som gick bredvid blev mycket förskräckta och hjälpte mig upp och undrade om jag verkligen inte var skadad. De uppmanade mig att vara försiktig framöver och inte gå så fort.

Jag hade tur och klarade mig förutom att jag spillde lite juice i håret. skämdes dock och känner mig inte lika mycket som en business woman :(

Hoppas att det inte händer igen...


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha, vilken rolig syn! Tur att du inte skadade dig! Igår fick jag ditt brev förresten, tack så mycket! Kram!

2012-11-13 @ 11:24:32
URL: http://Linneahansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0