Feberfri

Nu är jag äntligen feberfri dock fortfarande extremt förkyld! Hade över 39 graders feber igår kväll och höll på att brinna upp och visste inte vad jag skulle göra tills jag somnade och febern äntligen gick ner.
 
Idag orkar jag äntligen göra saker men ska så klart ta det lugnt vilket gått sådär. Sov först till 10.00, sen när jag vaknade var jag supersugen på smoothie från Naked juicebar på Nova och jag behövde ändå tanka inför imrgon då jag skulle köra till Malmö så jag körde och tankade och körde till Nova och köpte både smoothie och en tröja som jag tittat på innan som var på halvapriset.
 
 
Sen när jag körde hem kände jag att det inte lät bra med däcken och det visade sig att höger bakdäck var helt punkterat. Så det var bara att ringa Peugeot och som tur är bor vi nästan grannar så jag slapp byta till reservdäcket och jag köra dit direkt och sen gå hem igen. 
 
 
Nu måste jag ta det lite lugnt och sitta still!  ...ett tag i alla fall så jag inte får feber igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0