Shopping!

Efter stranden blev det lite shopping med en hel del bra fynd! Att fynda är det bästa jag vet, dock blir det ibland att jag köper saker bara för att det är billigt och inte för att jag behöver det. Men det är det slut med nu! Samtliga plagg som jag köpte idag kommer att användas flitigt framöver. 
 
Det blev träningskläder i form av ett underställ och två träningstrosor, allt på halva reapriset på Stadium. Har redan ett likadant underställ fast i ljusrosa som är jättebra, förrutom färgen då man påminner om en rosa gris :) 
Trosorna kanske verkar lite onödigt men har redan köpt två svarta som är hur sköna som helst och verkligen värt det! Sedan köpte jag ett par shorts på H&M (barnavdelningen) som jag blev tipsad om på http://smaljeansen.blogspot.se/ Passade jättebra, var sköna, hade fickor och var mycket billiga.
 
På H&M hittade jag i farten också en supersnygg rutig dräckt som blir perfekt till jobbet i höst, även den prisvärd. Passade slutligen på att köpa en ny vit skjorta att ha under. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica JoHansson

WoW! Va snygga kläder! Kommer du att bli jättefin i, en riktig BusinessWoman:o)

2012-09-08 @ 23:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0