Middag i parken

 I affären köpte jag med mig en "Skyr" som är en tjock isländsk yoghurt som jag sett tips om på en träningsblogg då den innehåller mycket protein. Den var något söt för min del men god och mättande. Smaken jag valde var hallon och granatäpple. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Receptet med fiskbollar hittade jag i tidningen Gourmet som innehåller många tips och goda, även om något avancerade recept, som jag har testat att köpa några gånger. Det var gott men som vanligt misslyckades jag med fisken och det blev mer som en fiskröra i stället för fiskbollar i sås, därav ingen bild på resultatet. Felet var att det var för mycket vätska i fisken, antagligen då jag använt fryst fisk som tinat.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   
 
 
Efter picknincken gick vi vidarde på en kvällspromenad i solnedgången. Det är något man borde göra oftare! Bättring på det framöver... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0