Lunds löpare

Som nästa steg i min träning testar jag på att träna med olika grupper. Idag blev det spontant intervallträning på Lunds IP med Lunds löpare, då jag varit på Löplabbet och fått reda på att de som jobbar där har en klubb som tränar varje måndag 18.30 med samling utanför Löplabbet. De andra var mycket bättre än mig men jag hängde på så gott jag kunde och ser fram emot att minska avståndet till de andra. Mitt nya mål är att kunna springa 5 km på under 25 min och kunna hålla ett tempo på 4.30 min/km och att kunna springa en mil under 50 min. Till våren blir det lopp som gäller!  
 
 
Ska ladda om för kommande träningar i veckan då jag eventuellt om formen käns bra ska testa military training och löpträning med Björnstorp IF. Nu är jag trött i benen efter milen igår, gymmet imorse och intervalltäningen. När jag kom hem gjorde jag pannkakor och drack blåbärsmjölk med extra protein och efter det blev det en kvällsfika med grönt te med havtorn, två bitar mörk choklad och vindruvor. 
 
 
 
 
 
    
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0