Latte

Jag har en ovana/beroende att nästan varje morgon köpa en kaffe latte på väg till jobbet för att vakna (med undantag då jag börjar vid 7 för då har kaffeställena inte öppnat). Detta är både onödigt och dyrt och något jag måsta sluta med då jag börjar jobba igen. Idag då jag var inne på jobbet på förmiddagen slog jag till igen och unnade mig, suck, dock valde jag denna gången en liten soyalatte istället för en stor latte. Ett steg i rätt riktning! 
 
Kaffet på kontoret är tyvärr inte det bästa men det får duga framöver.... kanske max en latte i veckan? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tips är att köpa en take away mugg och göra kaffe hemma och ta med på morgonen. En sån mugg som håller värmen.

Svar: Bra tips! En sådan mugg ska jag införskaffa, har ju faktiskt gott kaffe hemma som jag aldrig dricker eftersom jag dricker på jobbet. Vet du någon bra och snygg?
Konsultprinsessan

2012-08-16 @ 08:35:36
URL: http://ldancer.blogg.se
Postat av: lovisa

ja gör det, så himla värt! vet att sagaform har många fina i olika mönster, har själv en vit med svart lock därifrån som jag fick i födelsedagspresent av linni en gång. så kika på cervera eller någon liknande butik :)

2012-08-16 @ 19:37:00
URL: http://ldancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0