Kokosvatten med banan!

Jag har haft en härlig morgon, var på gymmet kl 7 och körde ett pass och cyklade sedan till ICA Malmborgs och handlade lite nyttig mat, allt från Fiberhusk som är en ingredients i flera recept som jag vill testa, till Kokosvatten med banan och färsk ingefära som ny bas till mina smoothies som jag brukar göra till frukost. Idag testade jag att mixa det med frysa stora blåbär och mango. Kokosvattnet var överaskande gott, tyvärr var det ganska dyrt men så här på semestern får man lyxa till det! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fiberhusk ska jag bland annat använda till Oopsis bröd utan kolhydrater som jag har testat att laga. Super goda och mättande. Perfekt som mellanmål att ta med sig till jobbet, då jag alltid blir jättehungrig av att jobba. Dessa bröd bjöd jag på i veckan när mina föräldrar kom förbi efter jobbet. De finaste åt vi dock upp innan jag hann ta en bild :) 
 
 
 
 
 
Nu är det dags för städning, måste damsuga hela lägenheten då hunden som jag passade igår drog in massor med grus, pinnar och löv. Sen ska jag ta en tur på stan och uträtta några ärenden. I eftermiddag ska jag träffa en kompis och springa i Skrylle (skogen). Det ska bli jättehärligt och en perfekt start på helgen! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh, kokosvattnet lät jättegott, måste jag prova någon gång!

2012-08-10 @ 10:45:01
URL: http://ldancer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0