Botaniska trädgården

Min väg till gymmet går genom Botaniska trädgården, en fantastiskt fin trägård året om. Det är alltid trädgårdsmästare ute och fixar på morgonen och det ser så harmoniskt ut! Jag har aldrig gjort trädgårdsarbete men längtar till den dag då jag har en trägård att sköta. Hade tidigare funderingar på att köpa en kolonilott men köpte tillslut en bil istället. Idag regnade det och jag gick med gummistövlar och paraply, mysigt! Det börjar mer och mer kännas att hösten är på väg. På gymmet gick det oväntat bra. Sträckningen börjar läka och jag vågar ta i mer och mer. När jag kom hem var jag dock sandig! om benen. Igår på militärträningen fick vi ställa oss i planka på rad medan siste man ålade sig under på en beachvollybollplan, vilket resulterade i att jag blev sandig från topp till tå. Trodde att jag skakat av löpartightsen, men inte då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0